Iarta-ma…

forgive me

Iarta-ma ca te iubesc atat de mult,
Iarta-ma ca nu pot sa te uit,
Iarta-ma ca te visez mereu
Si ca fara tine mi-este foarte greu.

Iarta-ma ca inima mi-a  ramas la tine,
Iarta-ma ca plang doar dupa tine,
Iarta-ma pentru sentimentele curate
Pe care nu le pot face uitate.

Iarta-ma ca te-am facut odata fericit,
Iarta-ma ca sufletul ti-am daruit,
Iarta-ma ca fara tine n-as putea
Sa mai zambesc cum o faceam candva.

Iarta-ma ca fara tine simt ca mor,
Iarta-ma ca-nebunesc de dor,
Iarta-ma pentru iubirea mea,
IARTA-MA te rog dragostea mea…

I__m_sorry_by_PaineFullThrottle

Aceasta poezie este dedicata exclusiv iubirii vietii mele -ADY- pe care nu il voi uita cate zile voi avea


~ prin flamesofjoy pe iulie 22, 2009.

3 Răspunsuri to “Iarta-ma…”

  1. misto rau

  2. super tare

  3. superr tareee

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

