H.I.M.

Nu stiu cat de tare ii impresioneaza sau ii stimuleaza acest semn pe membrii formatiei H.I.M. , avand in vedere ca este semnul lor de atatia ani , insa mie , ca fan imi starneste curiozitaea si pasiunea.Din totdeauna m-am simtit atrasa de semne de genula asta si intotdeauna mi-a placut sa cred ca in alta viata am fost vrajitoare…..poate de-aia imi plac asa mult unele lucruri legate de „the dark side”.

 

188-him-heartagram.jpg

~ de flamesofjoy pe Octombrie 14, 2007.

5 Răspunsuri to “H.I.M.”

  1. Si ce semnificatie are in viziunea ta?

  2. sunt multe semnificatii pentru aceasta pentagrama, dar intre pentagrama si denumirea HIM ” His Imperial Majesty” chiar nu vad legatura , nu are nici una absolut deloc demonica. Pentru mine pentagrama este semnul celor 4 gardieni, apa ,focul, aer si pamant. Nu degeaba sunt vrajitoare :)))) n-are a face cu rautatea unor vrajitoare.

  3. As vrea sa stiu mai multe despre semnul asta si nu numai pareri ( as vrea sa stiu exact ) ….de 3 ani ask H.I.M si nici acum nu stiu ce semnifica ala…. ( am auzit k sub semnul ala se ascunde un mesaj secret pt cei care il vor descoperi )…..dak mai aflu ceva va voi zice dar as vrea si de la tn\voi cate ceva despre el… TRAIASCA H.I.M ..THE BEST BAND OF THE WORLD!!!!!!!😀

  4. inseamna:….dragostea este cel mai important lucru din lume si prin muzica si versurile lor incearca sa transmita un mesaj…iubitzi aproapele si dincolo de moarte……..poate am exagerat un pic asa, dar eu asta simt cand ascult HIM…

  5. cum sa nu aiba legatura cu formatzya L-) doar e semnul lor de atatya ani deci are lagatura cu ei……

Lasă un răspuns

 
