Shakira – Underneath your clothes

Shakira – Sub hainele tale

Esti ca o melodie scrisa de maini dumnezeiesti
Te rog nu ma intelege gresit
Pentru ca acest lucru s-ar putea sa-ti para ciudat
Insa numai tu cunosti locul
In care ideile mele se pot ascunde
Si singurul loc in care le pot regasi
E numai sub hainele tale

Refren:

Sub hainele tale
Gasesc o poveste fara sfarsit
Il gasesc pe alesul inimii mele
Acolo stiu ca sunt pe teritoriul meu
Si toate lucrurile pe care le merit
Pentru ca am fost asa cuminte
Le gasesc tot acolo, dragul meu

Datorita tie am uitat sa mint
Datorita tie nu mai am motive sa plang
Cand toti prietenii au plecat
Si petrecerea s-a sfarsit
Noi ne vom avea in continuare
Unul pe celalalt

Refren:

Te iubesc mai mult decat orice de pe planeta
Atunci cand ma misc, ma plimb, vorbesc, respir
Chiar daca stii ca e adevarat
Ti se pare totusi amuzant
Ca aproape nici nu-ti vine sa crezi
Asa cum toata lumea se agata neincetat de liniste
In aceeasi maniera lampile se agata de tavan
Asa cum o domnisoara e strans legata de manierele ei
La fel de strans legata sunt eu de acest sentiment

Refren:

~ de flamesofjoy pe Octombrie 14, 2007.

Lasă un răspuns

 
