Trist in padure

Prin padurea de artar
Cand eu ma plimbam hoinar
Vantul prin ramuri batea
Iar inima-mi suspina

Ce-am facut sa merit asta?
Il intreb pe Dumnezeu
Stiu ca m-a lovit napasta
Si de-aceea plang mereu

Acum e tarziu si frig
Si-mi doresc……sa mor un pic
Sa uit problemele lumesti
Sa traiesc printre corpuri ceresti

Dar din vis iar ma trezesc
Prin padure ratacesc
Am uitat cararea vietii
Si mireasma diminetii

multilayerforest.jpg

~ de flamesofjoy pe Octombrie 14, 2007.

Un răspuns to “Trist in padure”

  1. Frumoasa poezie. Le asteptam cu interes si pe celelalte

Lasă un răspuns

 
