Enrique Iglesias-Tired of being sorry

Enrique Iglesias-M-am saturat sa-mi tot para rau

Nu stiu de ce
Vrei sa ma urmezi in seara asta
Cand in linistea lumii
M-am intersectat si m-am certat cu tine
Dezamageste-ma asa ca
Pentru o mie de motive pe care le cunosc
Sa impartasesc pentru totdeauna nelistea
Impreuna cu toti demonii pe ca re ii conduc
Sub luna argintie

Refren scurt

Poate ca aveai dreptate
Dar draga mea ma simteam singur
Nu vreau sa ne certam
M-am saturat sa-mi tot para rau

Chandler si Van Nuys
Impreuna cu toti vampirii si cu miresele lor
Suntem cu totii lipsiti de sange si orbi
Si ne dorim o viata
Deasupra lunii argintii

Refren lung

Poate ca aveai dreptate,
Dar draga mea ma simteam singur
Nu vreau sa ne certam
M-am saturat sa-mi tot pare rau
Stau in mijlocul starzii
Plangand dupa tine
Nimeni nu ma vede
Decat luna argintie

Atat de departe,atat de pierdut in spatiu
M-am murdarit,m-am abatut de la drum
Trebuie sa ajung la tine , trebuie sa ajung la tine

Refren lung (bis)

~ de flamesofjoy pe Octombrie 23, 2007.

Un răspuns to “Enrique Iglesias-Tired of being sorry”

  1. ff fain cantecu

Lasă un răspuns

 
