Studiu de caz: CUVINTELE…

Saptamana asta am facut un studiu de caz referitor la o problema pe care nu prea o inteleg:cum poate o persoana care se cere a fi rationala sa reactioneze numai manata de impuls , precum primatele?
Acum daca spun asta nu as vrea sa va imaginati ca persoana respectiva are niste iesiri animalice sau ceva de genul asta , pentru ca atunci as fi zis simplu ca are instincte animalice si gata.Este vorba despre „darul” acelei persoane de a spune lucruri ingrozitoare ,care ranesc , culmea tocmai persoanei pe care spune ca o iubeste cel mai mult.
Toate persoanele carora le-am cerut parerea mi-au raspuns acelasi lucru:ca nu e posibil sa spui ceva fara sa gandesti inainte , ci abia dupa ce raul a fost deja facut , decat daca ai ceva probleme cu capul…Eu insa , cred ca ar mai fi o situatie in care acest lucru se poate intampla:daca ai o placere sadica de a face pe cineva sa sufere , dar partea cu adevarat nebuneaca abia acum vine – dupa ce ai tupeul sa improsti cu vorbe urate in stanga si in dreapta , iti ceri iertare , spui ca regreti ca nu ai gandit inainte si zici ca nu mai faci niciodata.
Eu intotdeauna am considerat ca unele cuvinte pot fi mult mai dureroase decat loviturile fizice de exemplu si ca trebuie sa fii constient inante de a rosti ceva ca poti face mult rau personei careia i te adresezi si ca pur si simplu unele cuvinte nu mai pot fi luate inapoi.

cuvinte.jpg

~ de flamesofjoy pe Octombrie 28, 2007.

Lasă un răspuns

 
