La limita dintre ridicol si indecent

Aseara am fost intr-en club din Bucuresti , la balul boocilor de la facultatea mea impreuna inca trei altele , si am fost surprinsa de cat de indecente puteau fi unele fete:s-ar fi zis ca singurul mesaj pe care il puteau transmite era „hai sari pe mine si trage-mi-o”.
Nu sunt de moda veche doamne fereste , insa consider ca e o mare diferenta intre a te imbraca sexy si adecvat si a fi aproape dezbracata.Stai sa vezi de ce am zis adecvat:pentru ca am vazut niste tipe care erau de-a dreptul ridicole:erau imbracate cu niste rochii de seara de parca erau la nunta , dar saracele poate si-au imaginat ca daca e bal se face ca pe vremea bunicii , cu rochii de seara , valsuri si tangouri ,nu cu muzica house la greu…:).
Una peste alata in afara de concursul de miss , care adurat vreo trei ore si care a fost plictisitor , in rest a fost super misto , am dansat pana nu-mi mai simteam picioarele pana la vreo patru dimineata.

~ de flamesofjoy pe Octombrie 31, 2007.

Lasă un răspuns

 
