Stare bolnaviciaosa…

Boala m-a cuprins de tot
Am sa mor n-am antidot
Simt cum cad , ma prabusesc
De pamant eu ma zdrobesc

O…..dar nimeni nu ma vede ,
Nu m-aude
Cand eu strig cu dispeprare
Vreau salvare , vreau salvare……..!

Ah… incerc sa ma tarasc
Sa m-apuc de-un ram de pom
In zadar , nu reusesc
Tot ce pot este s-adorm….

Somnul vesnic….nu-l doresc
Si-ncep sa ma zvarcolesc
Insa simt ca-mi pierd puterea
Iar apoi…..treptat vederea

Unde sunt? nu vad nimic
De fapt nici un zgomot nu-i….
Este liniste si frig
Simt in juru-mi numai aburi….

angel.jpg

~ de flamesofjoy pe Noiembrie 1, 2007.

Lasă un răspuns

 
