O viata in doi

Ce-a fost intre noi candva , s-a stins
Am simtit cand m-ai atins
Erai rece ca un cub de gheata
Se pare ca ai uitat ca am avut o viata

O viata-n doi ce parea minunata
Acum , insa-i de mult uitata
Merg pe strada si te caut in multime
Dar nu te regasesc in nimeni

Un lucru-i sigur
Si te rog nu il uita
Atunci cand esti singur
Adu-ti aminte de mangaierea mea

De-as intalni o mie de barbati in viata mea
Un lucru eu nu-l voi uita
Ca doar la tine se gaseste cheia
Care deschide inima mea

De ce a trebuit sa fie asa?
Atat de cruda soarta mea?
Sa plang si sa suspin mereu
Si sa ma rog la Dumnezeu

Sa stearga El trecutul odios
Sa traim iar un vis frumos
Sa ne iubim , sa ne-alintam sub soare
Sa nu stim ce inseamna „doare”

the-lovers.jpg

~ de flamesofjoy pe Noiembrie 5, 2007.

Lasă un răspuns

 
