Linkin Park-In the end

Linkin Park-In cele din urma

Totul incepe cu
Un singur lucru , nici nu stiu de ce
Nici macar nu conteaza cat de mult te straduiesti
Tine minte acest lucru
Am compus aceasta rima
Ca in timp sa explic
Tot ce stiu
Timpul este un lucru pretios
Urmareste-l cum zboara in timp ce pendulul se leagana
Urmareste-l cum se scurge pana la sfarsitul zilei
Ceasul ne masaoara viata
Pare atat de ireal
Nu te-ai uitat in jos
Urmareste timpul cum zboara pe geam
Incercand sa rezist
Nici macar nu mi-am dat seama ca am irosit tot timpul
Doar ca sa te vad pe tine plecand
Am tinut totul in mine
Si chiar daca am incercat
Totul s-a prabusit
Ceea ce este menit sa se intample
Va fi evntual o amintire a timpului

Refren:

Cand m-am starduit atat de mult si am ajuns asa de departe
Dar in cele din urma , nici nu mai conteaza
A trebuit sa ma prabusesc , sa pierd totul
Dar in cele din urma , nici nu mai conteaza

Un singur lucru , nici nu stiu de ce
Nici macar nu conteaza cat de mult te straduiesti
Tine minte acest lucu
Am compus aceasta rima
Sa imi aminteasca
Cum m-am straduit atat de mult
In ciuda felului in care radeai de mine
Te purtai de parca as fi fost proprietatea ta
Imi aduc aminte toate momentele in care te certai cu mine
Sunt surprins ca s-a ajuns atat de departe
Lucrurile nu mai sunt cum erau inainte
Nici nu cred ca m-ai mai recunoaste
Nu ca inainte m-ai fi cunoscut
Dar totul se intoarce la mine
In cele din urma

Ai tinut totul in tine
Si chiar daca m-am straduit totul s-a naruit
Ceea ce este menit sa se intample
Va fi eventual o amintire a timpului

Refren:

Mi-am pus toata increderea in tine
Am impins totul la extrem
Pentru toate astea
Nu e decat un singur lucru pe care trebuie sa-l stii

Mi-am pus toata incredera in tine
Am impins totul la extrem
Pentru toate astea
Nu e decat un singur lucru pe care trebuie sa-l stii
M-am straduit atat de mult si am ajuns asa departe
Dar in cele din urma , nici nu mai conteaza
A trebuit sa ma prabusesc , sa pierd totul
Dar in cele din urma , nici nu mai conteaza

~ de flamesofjoy pe Noiembrie 9, 2007.

Lasă un răspuns

 
