The most devilish locket

Imi doresc si eu un astfel de medalion….e atat de diabolic si frumos in acelasi timp…………asa descoperi „the beauty of the beast”.

lg_10561.jpg

~ de flamesofjoy pe Noiembrie 16, 2007.

2 Răspunsuri to “The most devilish locket”

  1. da si mie mi-ar pacea/.seamana cu un „talisman” pe care il am eu doar ca al meu nu are liliecii aia ci il are pe Lucifer imbratisand acea sfera cu ce o fi in ea ca nu se poate deschide da sincer as fi curios:D.bine inteles ca nu il sparg acum ca sa vad ce „substanta” e asta insemnand ca arunc banii licitati pe el.

  2. unde l ai gasit?

Lasă un răspuns

 
