Aerosmith – I don’t want to miss a thing

Aerosmith – Nu vreau sa ratez nici un moment

As putea sta treaz daor ca sa te aud respirand
Sa te pivesc cum zambesti in timp ce dormi
Cand visele tale te poarta departe
Mi-as putea petrece toata viata in aceasta companie atat de dulce
As putea ramane pierdut in acest moment pe vecie
Fiecare moment petrecut cu tine e o clipa pe care o pretuiesc

Refren:

Nu vreau sa inchid ochii
Nu vreau sa atipesc
Pentru ca ti-as simti lipsa , iubita mea
Si nu vreau sa ratez nici un moment
Deoarece chiar si atunci cand te visez
Nici cel mai dulce vis nu m-ar ajuta
Tot ti-as simti lipsa , iubita mea
Si nu vreau sa ratez nici un moment

Stau intins langa tine si iti simt inima batand
Si ma intreb oare ce visezi
Ma intreb daca pe mine ma vezi
Apoi iti sarut pleoapele
Si ii multumesc Lui Dumnezeu ca suntem impreuna
As vrea doar sa raman cu tine in acest moment pentru todeauna
Pentru eternitate

Refren:

Nu vreau sa ratez nici macar un zambet
Nu vreau sa ratez nici un sarut
Imi doresc doar sa fiu cu tine
Chiar aici cu tine , exact asa
Imi doresc doar sa te tin strans in brate
Sa-ti simt inima atat de aproape de a mea
Si pur si simplu sa stau aici , in momentul acesta
Pentru tot restul vietii

Refren:

Nu vreau sa inchid ochii
Nu vreau sa adorm
Nu vreau sa pierd nici un moment

~ de flamesofjoy pe Noiembrie 19, 2007.

Lasă un răspuns

 
