Celine Dion- My heart will go on

Celine Dion- Inima mea va continua sa bata

In fiecare noapte in visele mele
Te vad , te simt
Asa stiu ca existi in continuare

Departe chiar si peste toata distanta
Si peste toate spatiile dintre noi
Ai venit sa-mi arati ca tu existi in contiuare

Refren:

Aproape , departe , oriunde ai fi
Cred ca inima bate in continuare
Inca o data ai deschis portita
Si acum esti aici in inima mea
Si inima mea va continua sa bata

Dragostea poate sa ne atinga o data in viata
Si poate sa dureze o vesnicie
Si sa nu renunt niciodata pana cand vei pieri

Dragoste a fost atunci cand te-am iubit
O singura data am pastrat-o cu adevarat
In viata mea va exista mereu

Refren:

Esti aici , nu mai am nimic de care sa ma tem
Si stiu ca inima mea va continua sa bata
Vom ramane mereu asa
Esti in siguranta in inima mea
Si inima mea va continua sa bata

~ de flamesofjoy pe Noiembrie 27, 2007.

Un răspuns to “Celine Dion- My heart will go on”

  1. parerea mea ii ca atunci cand spune „inima mea va continua sa bata ” ..se refera la o alta persoana decat cea din melodia ,adica va continua sa bata pt alcineva sau inima mea va merge mai departe ..are mai mult sens asa ..

Lasă un răspuns

 
