Iesim in oras?

Intr-o seara ma intalnesc cu prietenul meu, care venea de la serviciu infometat si cum afara era o vreme super naspa, ne-am gandit sa mergem undeva sa mancam.Cum cel mai la indemana ne-a fost sa mergem in Cora, ne-am gandit sa mergem la Spring sau la Tip Top sa mancam o pizza ceva.Cand am ajuns acolo era o aglomeratie de nu aveai unde sa arunci un ac, mai ales ca era si ajunul Mosului Nicolae, si bineinteles ca toate mesele erau ocupate.Ne-am hotarat sa nu renuntam asa usor, ne-am mai invartait putin printre standuri sa vedem ce oferte mai sunt si ne-am intors-norocul nostru a fost ca exact in acea clipa se ridicau doau persoane de la o masa si ne-am putut in sfarsit aseza.
Nu mai trec nici cinci minute si la o masa alturata se aseaza doua individe odioase, care culmea mai erau si vecinele mele si care foarte frumoas ca doau taranci de la Poplaca isi scot din sacosa Fanta si chips-urile cumparate din Cora si incep haleasca si sa inghiortaie din suc.Si bine inteles cum era tare nehalite, mai aveau si in geanta un sirag de covrigi tocmai buni de ros.
Lucru’ asta m-a intrigat la culme, gandindu-ma la alte persoane care cautau masa cum facusem si noi si nu se puteau aseza din cauza unor taranci de Bucuresti ce stateau acolo sa rontaie ce au cumparat, de parca asta nu o puteau face si in fata blocului.

doua-proaste.jpg

~ de flamesofjoy pe Decembrie 8, 2007.

Lasă un răspuns

 
