Vreau sa-ti vorbesc…

As vrea sa iti vorbesc
Intr-o zi cu soare
Si plina de splendoare,
Sa iti marturisesc
Ca sufletul ma doare
Si n-are alinare.

Mi-e dor de rasetul tau de copil
De spiritul tau infantil,
Tu nici nu sti ce dor imi e acum
De zilele cand ne plimbam pe drum
Si imi citeai inima ca pe-o carte,
Cu fiecare amanunt in parte.

Dac-am putea schimba macar o vorba,
In infinitul asta trecator
Atunci eu as cauta in tolba,
Doar pentru tine, un cuvant cuceritor.
Dar timpul trece, trece viata noastra
Si bucuria se inchide intr-o glastra.

friendship1.jpg

~ de flamesofjoy pe Decembrie 10, 2007.

Lasă un răspuns

 
