Revelion de pomina…:(

Anu’ asta am ales, desi e impropriu spus „am ales”, pentru ca tata si prietenul meu au stat 13 ore in frig sa faca rost de bilet, sa fac revelionul la Romexpo. Si nu am fost inspirata deloc, nu de alta dar in alti ani chiar a fost misto, ce-i drept pe la inceputuri, pentru ca primarul „care este” a dat-o in bara la greu cu toata organizrea.

A fost primul revelion pe care l-am petrecut fara artificii si sampanie, pana si cand faceam revelionul la tara, la bunici aveam artificii, sampanie si de toate.

Cand am ajuns acolo imbulzeala de parca erau naufragiatii de pe Titanic, care se zbateau sa prinda un loc pe barcile de salvare, cele 7000 de persoane asteptate acolo trebuia (pentru ca verbul „a trebui” e impersonal) sa intre pe o usita foarte mica, dupa ce in sfarsit am reusit sa fim impinsi de multime inauntru am vrut si noi sa aflam asa informativ „just in case” unde sunt toaletele-intrebare la care toate persoanele pe care le-am intrebat ne-au raspuns ca cele pentru barbati sunt afara, adik cele ecologice, iar cele pentru femei nu stiu sigur, dar probabil ca trebuie sa fie pe acolo pe undeva.

Ei bine ajung si la masa, unde curios paharele cu cognac erau unele mai pline, altele mai goale si senzatia cea mai tare era ca lumina nu aveam decat de la lumanarile puse din loc in loc pe masa si era un frig de iti inghetau oasele, de a trebuit sa stau de revlion cu paltonu’ pe mine- super tare;dar trebuie sa recunosc sa s-a aprins si lumina de 2 ori si a durat de fiecare data cam un sfert de ora.

De mancare ce sa zic? hmmm…nu prea mi-a placut, nimic din mancarea traditionala romaneasca, numai ciudatenii si faza cea mai aberanta e ca la o masa de 22 de persoane erau puse deoar 3 sampanii, deci iti dai seama ca nu prea aveai cum sa apuci sa bei vreun strop la miezul noptii- eu una si familia mea nu am apucat.

Iar la 12 noaptea artificii din parti- ciuciu, au facut unii niste scamtorii cu faclii aprinse pe scena si cam asta a fost…….aaa si am uitat sa zic ca in afara de Tom Jones, care chiar stie sa cante, muzica a fost foarte naspa, au fost invitati cativa cantareti si trupe romanesti, care au urcat pe scena de o gramada de ori si care au incercat sa imite melodii celebre din repertoriul international, dar din pacate le-a iesit doar un scartait cu o multime de microfonii.

La anu’ chiar daca ar veni Vanghelie personal sa-mi dea bilet moca tot nu m-as mai duce mi s-a luat, noroc ca acasa am compensat toate lipsurile de acolo:sampanie, sarmalute, salata de boeuf, bauturi fine, muzica buna….de toate.

Iata si cateva poze sa vedeti atmosfera de acolo:

eu.jpg
masa.jpg
scena.jpg

~ de flamesofjoy pe Ianuarie 1, 2008.

Lasă un răspuns

 
