Calculatorul „ne omoara”

Ma refer aici mai mult la partea figurata, nu ca nu s-ar putea sa te omoare si la propriu, dar sa lasam aspectul asta la o parte acum.
In ziua de azi aproape nimeni nu mai poate concepe viata fara calculator si fara internet, ceea ce este ceva destul de nasol daca te gandesti mai bine, pentru ca e ca un fel de drog de care nu te poti dezlipi. Cel putin in cazul meu s-a intamplat ceva destul de naspa, pentru o perioada: eram obsedata de un joc pe calculator:Sims 2, ajunsesem pana acolo incat sa ma trezesc cat mai repede ca sa ma apuc de joc, visam si noaptea tot ca in joc si cel mai rau mi s-a parut ca a fost faptul ca a cam ucis in mine spiritul artistic- eu desenam foarte mult inainte, era pasiunea mea cea mare si cel mai mult imi placea sa desenez persoane, dar de cand cu „odiosul” joc nu am mai creat nimic, era mai simplu cand imi venea o idee in loc sa ma apuc sa o schitez pe hartie ma apucam foarte frumos ca creez un nou personaj in Sims 2 si mi se pare cu mult mai interesant pentru il puteam face sa si actioneze cum imi doream eu. Parca niciun joc nu mai mi-a dat o asa mare dependenta pana acum ca Sims 2.
Tot la categoria obsesie si pierdere a timpului fara rost intra si verificarea mailului, unde primeam zeci de mesaje de pe Hi5 si apoi messengerul.
Toate chestiile astea ma faceau sa stau inchisa in casa cu orele in loc sa merg sa ma plimb sau sa patinez, orice altceva si lucrul cel mai ciudat era ca desi realizam ca sunt obsedata de jocul respectiv nu reuseam niciodata sa renunt la el, spuneam ca joc doar putin desi stiam foarte bine ca odata ce-l deschideam urma sa stau acolo cel putin 3-4 ore.
Acum sunt fericita pentru ca am depasit faza aia, cred ca din cauza ca vreamea a inceput sa fie mai pe placul meu, a iesit soarele, merg la sala in fiecare zi si in plus mai am si de invata pentru sesiune.

lg_xpion_a10_1.jpg

~ de flamesofjoy pe Ianuarie 21, 2008.

2 Răspunsuri to “Calculatorul „ne omoara””

  1. Foarte bine! Bravo tie! Cred ca fiecare avem un „odios” in calculator!😉

  2. Io-s dependenta rau de calculator. Am stat vreo 4 zile fara calculator si mi s-au parut groaznic de lungi, zici ca eram pe alta planeta. As vrea s-o las mai moale, dar parca tot timpul apare vreo treaba PC-related.

Lasă un răspuns

 
