Fetitza sau gay…?

Aseara am iesit intr-o pizzerie si doamne ce mai mi-a fost dat sa vad:un tip incaltat cu niste tenesi de fata cu floricele roz si cu pietre stralucitoare-si nu m-ar fi surprins atat de tare daca individu era singur, ziceam ca e gay si gata, dar el era insotit de prietena lui, care si ea purta in picioae ceva ce iesea in evidenta:tenesi argintii de extraterestru-ce sila imi e de ei!
Si acu’ stau si ma intreb oare ei chiar ii placea de ala cu incaltamintea aia exclusiv feminina, ca sa nu mai zic si de pantalonii ce-i purta:negrii, luciosi si mulati-OMG.

magic_shoes_pink_3.jpg

~ de flamesofjoy pe Februarie 17, 2008.

Un răspuns to “Fetitza sau gay…?”

  1. Buna! Am citit cu zambetul pe buze postul tau. Hai sa incercam impreuna sa descoperim ca lumea poate exista si fara stereotipuri. De expl. eu sunt gay si cunosc foarte multi gay care sunt macho…nici prin cap nu-ti trece ca ar fi homosexuali. Deasemeni cunosc si am multi vecini str8 (heterosexuali) efeminati si despre care as baga mana in foc ca umbla cu barbati… dar nu e chiar asa.
    Sunt asadar niste imagini in capul nostru pe care le avem de la inceput…si ne ghidam dupa ele. Omenirea e atat de diversa… Pupici!

Lasă un răspuns

 
