Enrique Iglesias-Somebody’s me

Enrique Iglesias- Acel cineva sunt eu

Tu iti mai amintesti de mine?
Asa cum imi amintesc eu de tine?
Ti-ai petrecut si tu viata
Intorcandu-te mereu in mintea ta la acel moment?

Pentru ca eu urasc sa merg singur pe strazi
Urasc sa fiu de unul singur
Si oricine poate vedea ca simt cu adevarat
Ca trec prin iad
Atunci cand ma gandesc la tine alaturi de altcineva.

Refren

Cineva te vrea, cineva are nevoie de tine
Cineva te viseza in fiecare noapte
Cineva nu poate respira fara tine, este singur
Cineva spera ca intr-o buna zi vei vedea
Ca acel cineva sunt eu, ca acel cineva sunt eu!

Unde am gresit?
Totul era atat de bine si acum e pierdut
Si noptile ma rog ca drumurile noastre sa se intersecteze curand
Si ca ceea ce ascundem sa nu fie pierdut
Pentru ca esti in permanenta exact aici in gandurile mele

Refren

Tu vei fi mereu prezenta in viata mea chiar daca eu nu mai fac parte dintr-a ta
Pentru ca esti in mintea mea
Iti vei aminti vreodata de mine?
Si inainte de a ma parasi, asculta-ma te rog

Refren

~ de flamesofjoy pe Aprilie 6, 2008.

Lasă un răspuns

 
