Sa nu lasam artistul din noi sa moara

Intotdeauna am avut un suflet de artist, am fost pasionata de cand ma stiu de muzica, dans si in special de desen-inca de cand aveam cativa ani imi petreceam cea mai mare parte a timpului desenand. Facem asta pur si simplu pentru mine, ma pasiona si nu prea tineam cont de faptul ca cei din jurul meu nu prea puneau pret pe „mazgaliturile” mele, au ajuns sa se uite cu adevarat la teancurile mele de desene abia mult mai tarziu si chiar au descoperit ca ma pricep, dar asta nu inseamna ca m-au incurajat, ba din contra li se parea ca imi pierd ore pretioase degeaba-in loc sa fac ceva serios.
Si acum odata cu schimbarea radicala a look-ului, care scoate in evidenta foarte bine latura mea rebela, m-am gandit sa revin la vechile obiceiuri si anume sa ma apuc de desenat:sunt sigura ca acest lucru o sa ma faca sa ma simt foarte bine si o sa ma faca sa fiu iar mandra de creatiile mele.

~ de flamesofjoy pe Aprilie 21, 2008.

Lasă un răspuns

 
