Cand viata te paraseste…

Sulfetelul asta mic nu mai este de ieri printre noi, viata cruda nu a fost de partea lui….simt ca mi se sfasie inima cand imi aduc aminte clipa in care l-am ingropat, mi-a fost foarte greu sa il acopar cu pamant…….dar din pacate din pamant suntem facuti si acolo ne intoarcem cu totii. Sper sa se odihneasca in pace si sa fie mai fericit acolo unde se afla sufletul lui acum.
Cocolino te voi iubi mereu!

~ de flamesofjoy pe Mai 11, 2008.

Un răspuns to “Cand viata te paraseste…”

  1. si eu am avut aceleasi sentimente tot pt un cocolino ,dar care era un pechinez scumpel si foarte destept.Dumnezeu sa aiba grija de el …:(

Lasă un răspuns

 
