Domnul Goe exista…si in realitate

Am avut ocazia sa il intalnesc cand am fost la mare-in Neptun. Probabil ca multi copii sunt rasfatati ca el, dar mi-a atras atentia pentru ca vreo trei zile la rand s-a nimerit sa imi pun prosopul chiar langa el si cele doua femei care il insoteau in permanenta:mamitica si cealalta probabil matusica.
Ce m-a facut sa-l cataloghez Domnu’ Goe era in primul rand felul in care se purtau cele doua, mai sus amintite, cu el-ceva de genu’:”ce vrei a facem?zii ce vrei sa facem si facem exact ce vrei tu! vrei sa mergem la hotel?daca vrei mergem!sau vrei sa intrii in apa?stai bine pe prosop?stai sa ti-l mai aranjez un pic!” si alte chestii din astea penale,ca sa nu mai zic cat se puteau ruga de el sa stea putin si la plaja,doar ca totul era cronometrat-de el bineinteles,dupa zece minute de stat pe prosop,destul de agitat oricum, nici nu se mai punea problema sa nu mearga iar in apa, insotit normal,ca doar nu era sa lase odoru’ singur-si astfel nici protectoarele lui nu se prea puteau bucura de plaja.
Insa ce m-a uimit cel mai tare a fost cand,la un moment dat,foarte agitat de altfel si fara pic de stare,zice:”vreau bere!”, am uitat sa mentionez ca avea vreo opt ani,eu credeam ca raspunsul maica-sii va fi-tu esti prea mic sa bei bere,dar nu! ea ii raspunde:”bere asa de dimineata?lasa ca bem bere la pranz cand mergem sa mancam!”;intr-o alta zi „copilasul”avea o alta pofta-de data asta vroia frappe omu’.
Eu inteleg sa rasfeti copilu’ mai ales cand e si singurul pe care il ai,dar nici chiar asa,mai lipsea sa-i ceara si o tigara lu’ maica-sa,ca Ionel din „Vizita”.

~ de flamesofjoy pe August 12, 2008.

Un răspuns to “Domnul Goe exista…si in realitate”

  1. foarte istet domnul goe muhahahaha

Lasă un răspuns

 
