No more free time!!!

In sfarsit am aflat si eu ce inseamna sa lucrezi! Nu credeam niciodata cand imi spuneau prietenii care lucrau,cat poate fi de obositior, dar de o saptamana am simtit si eu pe pielea mea cum e-nasol.
In primul rand ca s-a terminat cu trezitul la ora 12, cum obisnuiam-la 6 sunt in picioare pentru ca la 7 sa ies deja pe usa si sa ma indrept catre „minunatul” loc unde urmeaza sa imi petrec timpul pana la ora 17, cand mi se termina programul, asta in cazul in care nu trebuie sa raman peste program sa termin ce aveam de lucru pe ziua respectiva si era urgent.
Fiind la primul job evident ca totul este nou pentru mine si mi se pare destul de complicat si nu stiu cum se face ca toata lumea vrea ceva de la mine si pe deasupra si in timp record-eu saraca de mine sunt doar una si daca m-as putea clona in vreo 5 ar fi perfect, pentru ca fiecare ar face cate ceva si toata lumea ar fi multumita ca mi-am terminat sarcina repede. Cateodata am impresia ca se naruie cerul pe mine pentru ca nu stiu ce trebuie sa fac si in consecinta sunt nevoita sa merg sa intreb pe toata lumea la fel ca un copil mic.
La sfarsitul programului nu imi vine sa cred ca a mai trecut o zi (din viata) si ca in sfarsit ma pot gandi si la ale mele. Intotdeuna pentru mine mersul la sala de aerobic a fost una din activitatile mele preferate si relaxante, iar acum cu atat mai mult este asa pentru ca acolo, dupa o zi de munca, mi se pare cu adevarat ca ma relaxez si ma destind total-si astfel orele de aerobic si tae-bo reusesc sa imi dea forta si vitalitatea necesara pentru a merge mai departe si a doua zi-traiasca cine le-a inventat!

~ de flamesofjoy pe Septembrie 24, 2008.

Lasă un răspuns

 
