O luna…

Azi implinesc o luna……….ce mica sunt ………de cand m-am angajat, ce credeati? Chiar daca la inceput eram eu desttul de disperata pentru ca totul era ceva nou pentru mine si aveam impresia ca toti sunt pusi pe capul meu sa ma termine fizic, dar mai ales psihic, acum deja totul a intrat in normal.
Singura problema care inca ma deranjeaza este ca nu ma stresez ziua, cat ma stresez noaptea- nu ma intelegeti gresit nu lucrez de noapte, chestia nasoala e ca noapatea visez tot felul de porcarii legate de job cum ar fi documente pe care le fac, mailuri pe care le primesc, persoane cu care interactionez sau nu, cuvinte tehnice-ce e in biatul meu capsor, mai ceva ca un labirint…si asta ma strseaza, pentru ca in primul rand nu ma pot odihni ca lumea.
Astept cu nerabdare sa evadez putin la munte in weekend, poate in felul acesta mintea mea se va mai elibera si se va oxigena mai bine si asa o sa scap si eu de cosmarurile astea suparatoare.

~ de flamesofjoy pe Octombrie 16, 2008.

Un răspuns to “O luna…”

  1. Hai ca incepi sa scrii din ce in ce mai bipne😛

Lasă un răspuns

 
