Carrefour sucks……

Am ajuns la concluzia asta dupa ce aseara m-am dus si eu ca tot omul sa fac niste cumparaturi-am ajuns acolo si pentru ca nu mai fusesem in Carrefour de secole, habar nu aveam unde exact gasesc tot ce aveam nevoie, si normal m-am gandit sa intreb un angajat,care in mod normal ar trebui sa stie sa te ghideze. Vezi sa nu! o intreb la un moment dat pe una unde gasesc servetele demachiante si ea unde crezi ca ma duce?-la servetele intime, ma bufnea un ras sa mor.
Dar nu asta a fost chestia care m-a ofticat cel mai tare, ci faptul ca idiotii astai de la carrefour nu primesc bonuri de masa pentru cosmetice, gen sampon, servetele si alte chestii utile in igiena de zi cu zi, ca cei din CORA, care e de o mie de ori mai ok decat marele lant Carrefour al lu’ peste prajit.
Nu o sa mai ma duc la Carrefour cat oi fi, sunt niste distrusi!

carrefour

~ de flamesofjoy pe Noiembrie 6, 2008.

Lasă un răspuns

 
