Singuratate

loneliness1

Sunt atat de singura pe lumea asta
Nu-i nimeni sa ma poata asculta
Nici raul,ramul,vreun izvor
Duc pe umeri un blestem istovitor.

As vrea sa uit acum de-ndata
Cum inima mi-a fost spulberata
Traiesc doar pentru a-mi dori
De-a nu mai fi, de-a nu mai fi.

De ce atata tevatura?
Nu pot simi nici macar ura,
Fiinca sufletul mi-e pelin
Nu pot decat sa tot suspin.

Ochii deja mi s-au uscat
De la atata lacrimat,
In zadar incerc sa cred
Ca trupul nu imi este sec.

Regret, suspin,
Suspin, regret
Cand trupul e lipsit de suflet
Totul se transforma-n chin.

loneliness

~ de flamesofjoy pe Ianuarie 29, 2009.

Un răspuns to “Singuratate”

  1. Foarte trista, dar frumoasa!

Lasă un răspuns

 
