Poezii scrise in generala si liceu

Tocmai am inaugurat o noua categorie: Old Poems

Stiu ca or sa vi se para amuzante si slabe din punct de vedere artistic, dar asta se explica datorita varstei pe care o aveam, eram o pustoaica, insa un lucru e sigur:ca si cele pe care le scriu acum, ele veneau din sufletul meu, ele reprezinta trairile mele la un anumit moment dat si pentru ca am fost foarte placut surprinsa cand le-am gasit m-am gandit sa le public pentru ca sunt o parte din mine. O sa vedeti ca pe vremea aia scriam si poezii de dragoste….nu ca acum doar poezii sumbre si macabre…….asta e, viata te impinge pe marginile cele mai abrupte ale prapastiei si tot ea te inalta pana in slava cerului.
Sper sa va placa de mica poeta de atunci.

~ de flamesofjoy pe Iulie 24, 2009.

Lasă un răspuns

 
