Ranile sufletului

tlista

Ranile imi sunt deschise si adanci
Valurile ma lovesc de stanci
Trupul meu e tot insangerat
De la atatea lacrimi, ochii s-au uscat.

Tristetea m-a patruns de mult, in interior
Simt doar pe spate un fior…
Fiorul mortii ce se-apropie incet,
Care imi stoarce viata foarte lent.

Dar dintr-o data eu ma zgudui, ma trezesc
De spini uriasi intruna ma lovesc
Care imi sfasie fiinta toata
Si inima strafulgerata.

Nu pot s-astept, as vrea sa fug
…Ah, dar n-am unde sa ma duc
Decat in bratele durerii
Si sa ma supun tacerii.

Furtuna a-ncetat in jurul meu,
O simte doar sufletul meu,
Care e singur si pustiu
…Si va muri intr-un tarziu…

pentacrosticx0rfv5

~ de flamesofjoy pe Iulie 29, 2009.

Lasă un răspuns

 
