Umbre

6_umbrele

Umbrele trecutului ma bantuie mereu,
Stau adanc ascunse in sufletul meu,
Nu vor sa imi dea pace, oricat as incerca
…Sa scap de ele,  se intorc mereu in viata mea.

O umbra stravezie sunt si eu
Mi-o spune neincetat sufletul meu
Ce n-are liniste macar o clipa
Si dupa-un strop de dragoste el tipa.

Nu reusesc sa ma desprind de-atata suferinta
In lume am o singura dorinta:
Sa zbor catre cerul albastru
Sa ma transform incet intr-un trist astru.

Sa veghez de-acolo lumea toata
Inclusiv iubirea ce-am avut-o odata
Care-a ramas printre semenii reci,
Carora nu le pasa cum te treci…

coming_undone_by_Princess_of_Shadows

~ de flamesofjoy pe Iulie 30, 2009.

Lasă un răspuns

 
