Sentimente zdrobite

shadow_child_by_Princess_of_Shadows

Iubirea mea nu mai e buna
De inima ta nu mai e demna
M-ai alungat definitiv din viata ta
Degeaba-ncerc sa ma mai uit in urma mea.

Am fost zdrobita si calcata in picioare
Nimanui nu-i pasa ca inima mea moare
De ce ar vrea sa ma iubeasca cineva?
Cine sunt eu sa-mi pot dori asa ceva?

Ca floarea din amurg ma-nchid in mine
Sangele nu-mi mai curge-n „vine”
„Parfumul” mortii m-a invaluit de tot
Atata-amaraciune-n suflet nu suport.

Ce-ntunecata mi-a fost viata pe pamant
Noptile le-am petrecut plangand
N-am meritat oare sa simt iubirea?
Sa fie soarta chiar atat de rea?

new picture

~ de flamesofjoy pe August 5, 2009.

Lasă un răspuns

 
