Intoarcere la eternitate

ametist

E umbra acum in sufletul meu trist
Intunecata sunt ca piatra de-ametist
Si inima imi lacrimeaza-ntruna
As vrea atat de mult s-o pot calma.

Dar nimeni nu stie ce simt cu-adevarat
Cum de durere eu am suspinat,
As vrea sa pot vedea o luminita mica
Sa ma faca iar sa nu-mi mai fie frica.

Lumea m-a parasit demult si-as vrea
Sa iasa soarele si-n calea mea
Sa pot sa rad din nou cu voce tare
Sa uit ca am stiut ce-nseamna „doare”.

Dar poate va veni si timpul meu
Cand nu o sa mai plang mereu
Cand voi avea iar zambet de copil
Si chip de inger infantil.

eternity

~ de flamesofjoy pe August 6, 2009.

Lasă un răspuns

 
