Timpul a trecut pe langa noi

seven_days_by_Princess_of_Shadows

A trecut atata timp de cand nu ne-am vazut
Intre noi este un zid tacut
Nimic nu mai e ca la-nceput
Ne desparte un miraj…nevazut.

Cat de bine ne era odata
Aveam in fata viata toata
Si ne iubeam…si ne doream
Doar unul pentru altul eram.

Timpul s-a scurs
Lacrimi multe-au curs
Durerea inca nu s-a sters
Chiar daca noi pe drumuri diferite-am mers.

De multe ori ma-ntreb cum ar fi fost
Daca nu ne-am fi alungat sentimentele fara rost
Daca am fi crezut in ce aveam
Si daca pe acelasi drum mergeam.

De-atunci noi ratacim pribegi
Si nu vom mai fi nicicand „intregi”
Fiindca-impreuna am avut o viata
Iar acum traim tacuti in ceata.

the_kiss_of_dawn_by_Princess_of_Shadows

~ de flamesofjoy pe August 7, 2009.

Lasă un răspuns

 
