A fost candva o inima…

heart-2

Unde esti?
Pe unde ratacesti?
Sufletul de ce mi-l perpelesti?
As fi vrut ca tu sa ma iubesti…

Cate vise am avut odata…
Toate spulberate-au fost de vant
Ca si cum n-ar fi fost nicicand
Unde e magia de-alta data?

Cat de intristata e inima mea
Nu mai e nicio scanteie-n ea
Doar suferinta multa si amara
Care-o doboara, o omoara.

Mi-e dor de amintirile uitate
De visele spulberate
De noptile minunate
Pierite, abandonate…

Durerea-asta ma omoara lent,
Nu mai gandesc nici coerent
Simt doar flacari de tortura
Care viata mea o spulbera.

Tulburata sunt in fiecare clipa…
Sunt ca un inger fara-o aripa
Fericirea mi-a fost interzisa
Cand de durere-am inceput sa fiu cuprinsa.

the_death_of__today_by_Princess_of_Shadows

~ de flamesofjoy pe August 11, 2009.

Lasă un răspuns

 
