Cine esti?

fairygirl27rv

Nu mai stiu de mult cine esti
Vocea nu-ti recunosc cand imi vorbesti
Poate amintirea ta
S-a inchis intr-o pestera undeva…

Undeva unde e rece si-intuneric
Si inima nu mai bate puternic
E-amortita de la-atata suferinta
Si a uitat de mult ce-nseamna dorinta.

O data-n viata am iubit cu sufletul deschis
Insa acum eu pe vecie l-am inchis
Sa fie sigilat ca un cavou
Ca sa nu mai pot suferi din nou.

Cand soarele va rasari de dimineata
Nu-mi va atinge inima de gheata,
Ea doar va straluci ca un cristal
Tacut si extrem de banal.

Am fost odata atinsa de-o lumina neagra
Ce inima mia transformat-o-n piatra
Nu vreau sa o mai las sa se topeasca
Si suferinta iar sa ma napadeasca.

I_take_your_heart_for_Eternity_by_Eireen

~ de flamesofjoy pe August 12, 2009.

Lasă un răspuns

 
