Sfarsitul e aproape

DarkEyes

Cu ochii mari si rosii de atata plans
Cu greu eu ma tarasc cu trupul strapuns
De sulita nemiloasa a vietii
Ce mi-a rapit parfumul diminetii.

Mi l-a rapit pentru ca astazi voi muri
Sufletul meu nu mai poate hoinari
In cele din urma a fost rapus
Este al fiintei mele apus.

Prea scurta a fost calatoria-mi pe pamant
Acum nu mai pot sopti niciun cuvant
Fiindca ma tarasc in sangele murdar
Caci m-ai injunghiat ca un talhar.

Degeaba ma privesti cu ochii umezi
Fiindca tu nicicand n-ai vrut sa vezi
Cat te-am iubit de mult pe asta lume
Ai fost chiar totul pentru mine.

Clipele-mi sunt numarate
Deja rostesc incet,doar soapte
Trupul asta zdrobit il parasesc
De-acum doar ca un abur rece am sa ratacesc.

1PL1PC803289-02

~ de flamesofjoy pe August 13, 2009.

Lasă un răspuns

 
