Steaua mea

fusion_in_stars

Astazi a murit o stea
O stea din inima mea
Care ma reprezenta
Si candva puternic stralucea.

Era steaua cea mai pretioasa
Era incredibil de frumoasa
Avea o alura majestoasa
Si era pura ca o craiasa.

N-am stiut ca pentru-un strop de mangaiere
Voi fi supusa pe vecie la tacere
Si ca frumoasa, scumpa, steaua mea
Din cerul inimii va cadea.

Nu m-am gandit nicicand ca-al vietii curs
Ma va lasa sa aflu ca steaua mea a apus,
Ca ma abadoneaza chiar si ea
Si singura pe cer ma va lasa.

Ratacesc in cautarea stralucirii ei,
Insa n-o mai vad in ochii tai
In care ea se reflecta ca in oglinda
Si nu lasa nicicand umbrele sa o prinda.

fallingstar

~ de flamesofjoy pe August 15, 2009.

Lasă un răspuns

 
