Marea imi aminteste de tine

waves-browse

Marea-inspumata o privesc
Nu pot sa cred ca inca mai traiesc
In fiecare val te vad pe tine
Si simt cum se rupe cate-o bucata din mine.

Atatea amintiri imi zdrobesc sufletul
As vrea ca asta sa fie sfarsitul
Pentru ca nu mai pot simti atata suferinta
…Nascuta doar din dorinta.

Astazi am plans, si ieri, si maine tot asa
Fiindca tu erai toata viata mea
Si-acum te-ai indepartat si m-ai uitat
O data-n urma ta nu te-ai uitat.

Doamne, cum sufletul mi-e sfasiat
Bietul trup mi-e spulberat…
Simt cum ma destram in fiecare clipa
Doamne, de ce mi-e atat de frica?

Doamne, de ce m-ai parasit?
De ce inima atat de tare mi-ai ranit?
Fiecare zi singura-n vant
E ca un iad ce-l traiesc pe pamant.

winter8st2qw1ro

~ de flamesofjoy pe August 19, 2009.

Lasă un răspuns

 
