De ce…iubirea mea?

why

De ce oamenii pe-acest pamant
Nu pot fi iubiti nicicand?
De ce e-atat de cruda soarta mea?
Ce am facut eu rau sa merit asta?

De ce tot ce-am simtit odata e-n zadar?
De ce nu-ti intalnesc sufletul hoinar?
Sa ii arat din nou cat il iubesc de mult
Sa fim doar noi doi pe pamant…

De ce tu ai uitat chiar tot ce-a fost frumos?
De ce acum totu-i intors pe dos?
De ce ma doare sufletul atat de tare?
Si nicicand nu va mai avea alinare…

…Daca-inapoi nu vei mai reveni
Si nu ma vei mai iubi
Cum te iubesc si eu nespus de mult
Esti totul pentru mine pe pamant.

15812593252

~ de flamesofjoy pe August 20, 2009.

Lasă un răspuns

 
