A fost odata…

1ZV5GW180544-02

Ce-am iubit candva s-a stins
Infrigurarea m-a cuprins
Sufletul mi-e ars pe jar
Pribeag si trist umbla hoinar.

Simteam candva caldura soarelui
Ce se juca cu chipul meu
Acum vad doar pacla fumului
Ce iese neincetat din trupul meu.

Aievea parca vad un zambet
Iscat pe fata mea inmarmurita
Aud intens al inimii rasunet
Care imi spune cat e de zdrobita.

Au fost odata clipe de iubire,
Insa acum simt doar dezamagire
Ca cel pe care l-am iubit
Din calea mea, navalnic, a fugit.

1618

~ de flamesofjoy pe August 22, 2009.

Lasă un răspuns

 
