Seductie patimasa

Lust

Am fost candva sedusa si abandonata,
Iubita patimas s-apoi tradata,
Respectata si apoi deceptionata,
Cum nu mi-as fi imaginat vreodata.

Pentru mine acuma viata toata
Se rezuma la a fi insangerata
De toti, demult abandonata
De iubirea vietii mele-uitata.

Nu pot s-am inima impacata
Dupa-o iubire asa curata,
Ce am simtit si n-a fost acceptata
Ci doar in picioare atat de crud calcata.

Delirez la viata ce-o aveam odata,
Cand flacara iubirii o simteam toata,
Cand ma vedeam chiar maritata, insarcinata
Alaturi de iubirea mea cea „minunata”.

love-by-blackeri

~ de flamesofjoy pe August 25, 2009.

Un răspuns to “Seductie patimasa”

  1. Am vazut ca sunt in topul tau. Este o greseala sau iti place cum scriu? Spune-mi ceva.

Lasă un răspuns

 
