Dupa iubire…

anniinareimiorsa49ll

Pentru c-am vrut sa aflu ce-i iubirea
Am descoperit in schimb dezamagirea
Si suferinta care nu mai moare
Iar biata, inima mea a aflat ce-nseamana „doare”.

Lumea ma tortureaza fara mila
De tot ce ma-inconjoara imi e sila
Nu vreau sa imi mai dau inima iar
Ca cineva sa mi-o friga pe jar.

Ce-a fost bun si curat in mine a murit
Acum eu ratacesc intr-un imens labirint
Vreau doar sa locuiesc intr-un castel intunecat
Alaturi de-un alt suflet spintecat.

Furtuni si uragane sa cada pe pamant
Sa-mi poata spala sufletul frant
Iar inima mea intunecata
De-un fulger sa fie strafulgerata
Sa iasa toata durerea din ea
Sa inceteze a mai suspina.

IJ5JK2290652-02

~ de flamesofjoy pe August 26, 2009.

Lasă un răspuns

 
