Mi-e dor…

72bfa6cbf008ce989b296edf4eeac39f

Mi-e dor de-un strop de fericire
Mi-e dor de-a ochilor tai sclipire
Mi-e dor de timbrul vocii tale
Mi-e dor sa-mi daruiesti o floare.

Mi-e dor de cum eram odata
Mi-e dor sa ma plimb cu tine ziua toata
Mi-e dor sa nu ma plictisesc nicicand de tine
Mi-e dor sa stiu ca te gandesti la mine.

Mi-e dor sa te sarut ca o nebuna
Mi-e dor sa ma tii de mana
Mi-e dor sa ma tii in brate ore-ntregi
Mi-e dor sa-mi spui „nu vreau sa pleci”.

Mi-e dor sa ma saruti cand te trezesti
Mi-e dor sa ma iubesti pana-ametesti
Mi-e dor sa te aud macar o clipa
Mi-e dor sa nu mai fiu, ca acum, trista.

Mi-e dor sa plang de dorul tau
Mi-e dor sa te visez mereu
Mi-e dor sa fii iubitul meu
Mi-e dor sa tremur la auzul tau.

Mi-e dor sa stiu ce-nseamna sa iubesti
Mi-e dor sa stiu cum este sa plutesti
Mi-e dor sa stiu cum e sa fiu iubita
Mi-e dor sa fiu o clipa fericita.

animeBlueMissYou


~ de flamesofjoy pe August 27, 2009.

Lasă un răspuns

 
