Oboseala sufleteasca

028cc57e3a9de439bcce6b95f7d8d1dc

Am obosit de la atata suferinta
Ma voi stradui sa am vointa
Sa las in urma tot ce am iubit odata
Sa uit ca mi-am daruit inima toata.

Oricum e in zadar, nu are rost,
Nimanui nu-i pasa de ce-a fost
Nu fac decat sa ma chinui singura
Amintindu-mi de frumoasa-mi latura.

In sfarsit am realizat
Ca cel ce m-a iubit odata m-a uitat
Din inima lui m-a scos definitiv
Chiar nu mai pot gandi pozitiv.

Oricat as vrea timpul nu-l mai pot intoarce
Chiar daca viata din mine as stoarce
Ai dat uitarii toata frumusetea
Care ne-a mangaiat odata tineretea.

Incerc sa aflu-un drum cu mai mult soare
Unde sa nu mai cunosc sentimentul „doare”
De-acum voi cauta lumina
Care sa-mi calauzeasca inima.

Haunted (Medium)

~ de flamesofjoy pe August 29, 2009.

Lasă un răspuns

 
