Iubire neimpartasita

Stiu ca s-ar putea sa va para ca ma repet la nesfarsit in poeziile mele, insa ele reprezinta trairile mele foarte intense de la un anumit moment dat si atunci cand le-am scris am pus in ele foarte mult suflet,( da unii oameni mai au si suflet,chiar daca pare greu de crezut) aceste poezii reprezinta exact sentimentele mele din momentul in care le-am scris, chiar daca intre timp inima mea a mai amortit si poate nu mai simte aceste lucruri la fel de intens.

d4342a68acf029b0

Am fost odata fericiti si ne-am iubit,
Chiar daca-ntre timp am pacatuit…
Ne-am jurat candva iubire nesfarsita…
Dar acum viata mea e-atat de trista.

Te-am iubit cum n-am iubit vreodata,
Ti-am oferit inima toata
Insa ea a fost spulberata
Si acum este insangerata.

Mi-e greu sa cred ca nu ne mai avem mereu,
Nu pot sa ma abtin din a plange mereu
Nimeni nu stie ce-i in sufletul meu…
Poate doar Bunul Dumnezeu.

Dar cum ingaduie atata suferinta?
Nu pot sa cred ca este cu putinta…
Sa ne lase sa ne chinuim asa
Cand noi suntem creatia sa.

Imi doresc atat de mult sa pot trai
Alaturi de cel pe care inima mea l-ar dori
Zi si noapte si neincetat
Alaturi de cel pe care nu l-am uitat.

passion

~ de flamesofjoy pe August 30, 2009.

2 Răspunsuri to “Iubire neimpartasita”

  1. imi pare rau ca te-ai despartit, dar din cat am apucat sa te cunosc , stiu ca esti o persoana tare. NU UITA: DOAR CEI PUTERNICI SUPRAVIETUIESC.

  2. Nu se poate ca Dumnezeu sa oranduiasca lucrurile in asemenea fel. Cusiguranta in lumea asta e cinvea, undeva, acolo, care asteapta sa-ti impartaseasca dragostea!

Lasă un răspuns

 
