Tristete adanca si sfasietoare

in_this_cruel_children__s_game_by_Princess_of_Shadows

Iti scriu din nou cum nu ti-am scris nicicand
Doar tristetea-mi trece acum prin gand
As vrea sa regasesc sufletul pierdut,
Care odata a tinut la mine mult.

Sufletul de amaraciune-i plin,
De aceea eu suspin, suspin
Suspin de dor si de durere cruda
Ce inima in permanenta mi-o framanta.

Nu-i lucru pe lume mai frumos
Decat sufletul tau pacatos
Care imi stoarce si ultimul strop de vlaga
Care ma face sa simt viata ca pe- plaga.

Ce-a fost in sufletul meu candva mai frumos,
Acum arata ca ceva monstruos
Care-mi spinteca inima in bucati
Si ma face sa-i urasc pe toti.

De ce-i atata suferinta pe pamant?
De ce inima trebuie sa tremure mereu in vant?
De ce nu-mi curma nimeni disperarea?
De ce nu imi alunga intristarea?

amaranth_by_Princess_of_Shadows

~ de flamesofjoy pe Septembrie 1, 2009.

Lasă un răspuns

 
