Invocatie

Astazi va prezint o ultima poezie scrisa in perioada in care eram asaltata de inspiratie si scriam poezii non-stop, ca toate celelalte ea reprezinta trairile mele foarte intense de la un anumit moment dat, intotdeauna am scris pentru ca asa am simtit, nu doar de dragul de a scrie ceva. Inainte de a va expune poezia propriu-zisa vreau sa adug niste versuri din melodia „Freedom” a lui Dj Andy cu Stella, care este preferata mea in aceasta clipa, versuri care mi se pare ca se si potrivesc cu poezia mea.
„The energy in all of us / The flower of the univers / I’m never gonna set you free / You’ll always be a part of me.”

460964139.img

Acum cand am realizat cat te iubesc
Fara tine nu pot si nu vreau sa traiesc
Nu pot trai in chinul asta permanent
Pentru mine nimic nu mai e concludent.

Nu-mi trebuie iubirea nimanui
Doar pe tine te vrea inima mea
Nu vreau sa fiu in bratele nu stiu cui
Doar pe tine te doresc in viata mea.

Acum ori niciodata eu te strig
Nu ma mai lasa sa ratacesc in frig
Intoarce-te te rog in viata mea
Sa descoperim impreuna fericirea.

Te iubesc cum n-am iubit in alta viata
Te iubesc si mai am o speranta
Impreuna sa fim fericiti
Si intru totul impliniti.

Inchide ochii doar pentru o clipa
Sa-auzi cum inima-mi te striga
Si iti sopteste neincetat…
Ca nici o clipa ea nu te-a uitat.

the-oracle-by-marta-dahlig


~ de flamesofjoy pe Septembrie 2, 2009.

Lasă un răspuns

 
