Viata

Incepand de azi am sa va prezint cateva poezii de-ale mele pe care le-am scris in generala si  liceu. Chiar daca unele dintre ele mi se par amuzante acum, va asigur ca la momentul in care le-am scris eram foarte serioasa si ele reprezinta exact trairile si sentimentele mele de atunci. Sper sa va placa si poate la unele dintre ele chiar va veti amuza🙂.

fake_smiles_and_lullabies_by_Princess_of_Shadows

Viata de multe ori e trista
Si ai nevoie de batista
Viata e un joc
Si-ti trebuie mult noroc.

Viata uneori e ca un vis
Daca traiesti intr-un „paradis”
Viata alteori poate-insemna doar rau
Daca te gandesti cat iti e de greu.

Copiii isi doresc sa creasca si sa-infrunte viata
Nestiind ca atunci poate le va ramane doar speranta
Ei cred ca viata e o floare
Ce le ofera doar splendoare.

Unii reusesc in viata
Iar altii raman ca de gheata
Pentru ca nu obtin mereu
Ceea ce-i cer lui Dumnezeu.

A reusi in viata-i greu
Si trebuie sa ai tupeu
Daca astepti ca viata sa-ti dea singura ceva
Vei ramane asteptand degeaba.

citat din „La Familia”:
Viata uneori e ca o telenovela
Numai ca e life, e ca pe scena
Esti actorul principal in rolul principal
Chiar daca rolul ti se pare un cosmar…

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFlBFSV9ramRFM2hHOU8yLU5xTVQ3dVEAAAACaWQKAWUAAAAEc2l6ZQ

Observatie: in poezia asta eram destul de complexa si avem idei filosofice pentru varsta mea de atunci…:)

~ de flamesofjoy pe Septembrie 4, 2009.

Un răspuns to “Viata”

  1. plus ca ascultai la familia :p

Lasă un răspuns

 
