Intr-o noapte

night-fantasy-art

Aseara am adormit plangand
Te aveam pe tine-n gand
Am visat ca ma iubeai
Si strans in brate ma tineai,
Buzele imi sarutai
Si vorbe dulci imi sopteai…

Cand m-am trezit am oftat
Fiindca am realizat
Ca visul frumos s-a terminat
Si ma intorc la zbuciumul neincetat
Care viata mi-a furat
Si visele mi le-a asasinat.

Degeaba am tot ce imi doresc
Daca sufletul nu-mi gasesc
Aiurea pe strazi ratacesc
Nu mai stiu ce-nseamna sa zambesc
Din agonie nu ma mai trezesc
Si noaptea-n pat ma zvarcolesc.

Multi oameni se despart acum si plang
Visele lor se pierd in vant…
E multa amaraciune pe pamant
Diavolul de suferinta e flamand
Iata…am ajuns din nou sa plang
In mintea mea e-un singur gand…

Ma gandesc ce clipe minunate am trait
Nu pot sa inteleg de ce-au murit
De ce soarta spatele mi-a-intors
De ce acum trebuie sa traiesc in haos
De ce tot Universu’-i furios
De ce nu te mai vad privind duios?

Mintea mea ar vrea ca eu sa fiu rapita
De cel ce ma facea odata fericita
Si sa ma duca intr-un varf de munte
Pe pat cu petale multe
Cu lumanari, sampanie si foc
Si-o lacrima de bucurie eu sa-i storc.

Macar atat mai pot sa fac pe-acest pamant
Sa visez cum n-am facut nicicand
Sa uit de durerea ce ma mistuie-n tacere
Sa imi inchipui clipe de placere,
Cum n-am avut si nici nu voi avea
Fiindca e-atat de-amara viata mea.

the_worst_part_of_you_is_me_by_Princess_of_Shadows

~ de flamesofjoy pe Septembrie 8, 2009.

Un răspuns to “Intr-o noapte”

  1. Ai talent.. iti doresc sa ai multa inspiratie si sa reusesti sa exprimi prin maestria cuvintelor, trairile, emotiile, aspiratiile tale, care se regasesc in sufletele multor cititor. succes pe mai departe.

Lasă un răspuns

 
