Zbucium

Impatience_by_SeeMyMask

In continuare zac in intuneric…
Ca un vagabond nevrotic
Ma zbat si nu ies la liman
Orice as face e in van.

Chiar nu-i strop de liniste pe pamant?
Chiar linistit nu pot avea macar un gand?
De ce , orice-as face nu reusesc…
Armonia sa o gasesc?

In viata asta trista am aflat
Ca trebuie sa lupti neincetat
Sa dai din coate cat poti tu de tare
Fiindca toti vor sa te calce in picioare.

De ce ne batem joc unii de altii?
De ce nu ne putem avea ca fratii?
De ce toti sunt avizi de ura?
De ce viata-i facuta asa de dura?

M-am saturat de nevroze si lacrimi
M-am saturat sa traiesc doar patimi
Vreau liniste si pace pe pamant
Vreau fericire sa pluteasca-n vant.

Am multe de facut in asta viata
Nu-mi mai doresc sa simt fiori de gheata
Trebuie sa plec sa fiu doar eu cu mine
Si venin sa nu-mi mai curga-n „vine”.

let-me-take-you-far-away

~ de flamesofjoy pe Septembrie 15, 2009.

Lasă un răspuns

 
