Un an…

Wow, imi vine sa cred sau nu…azi se implineste un an de cand m-am angajat. Imi aduc aminte cat ma plangeam la inceput pentru ca nu eram obisnuita cu munca, plus ca nu eram sigura pe mine, imi era teama sa nu fac vreo greseala- cu timpul m-am obisnuit, iar acum nu se mai pune problema sa nu fiu obisnuita cu sarcinile mele zilnice, ce-i drept uneori mai apar si situatii exceptionale, insa incerc sa nu ma pierd cu firea si sa dau ce-i mai bun din mine. De cand ma stiu mi-a placut sa fiu constiinciosa si sa nu-i dezamagesc pe cei din jur, asa ca lucrul acesta m-a facut sa fiu apreciata si chiar indispensabila la serviciu-ceea ce e bine. Ca orice persoana e normal sa am si momente in care simt ca nu mai suport si ca mor de oboseala, dar daca dupa serviciu fac ceva care sa ma relaxeze si sa imi faca placere cum ar fi sa ies la un film sau in parc sau de cele mai multe ori sa merg la sala apoi ma relaxez foarte bine si a doua zi sunt gata sa o iau de la capat.
In alta ordine de idei viata isi urmeaza curul ei normal si trebuie sa ne adaptam la multe lucruri noi. Eee sanatosi fim!

~ de flamesofjoy pe Septembrie 16, 2009.

Un răspuns to “Un an…”

  1. Bucuroşi de oaspeţi?
    La cât mai multe măriri de salariu îţi doresc atunci!🙂

Lasă un răspuns

 
